20.12.2016 № 02-27/56
Про початок перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
Керуючись ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563, Змін до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 167, Плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 1025-р:
1. Провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» (надалі – перевірка), щодо посадових осіб виконавчого апарату селищної ради (крім виборних посад), визначивши днем початку проведення перевірки 23 грудня 2016 року.
2. Відповідальним за проведення у виконавчому апараті районної ради перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади», призначити заступника селищного голови Петрова С.Г.
3. Затвердити заходи щодо організації проведення у виконавчому апараті перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», згідно з планом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 1025-р. (додаються).
4. Доручити провідному спеціалісту (юристу) Дерев’янко А.І.:
- під підпис повідомити осіб, які підлягають перевірці;
- надавати особам, які підлягають перевірці, роз’яснення щодо процедури та термінів проходження перевірки;
- забезпечити ознайомлення посадових осіб виконавчого апарату селищної ради, у тому числі тих, які відсутні на роботі, з цим розпорядженням.
5. Секретарю селищної ради (Коваль Т.В.) оприлюднити це розпорядження на офіційному web-сайті селищної ради у день його видання. У 3-денний термін після одержання заяви від особи, яка проходить перевірку, забезпечувати розміщення на офіційному web-сайті інформації про початок проходження перевірки, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).
6. Посадовим особам виконавчого апарату селищної ради, щодо яких здійснюється перевірка, подати у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки провідному спеціалісту(юристу) власноручно написану заяву щодо застосування або незастосування відповідних заборон, згоди на проходження перевірки, згоди на оприлюднення відомостей щодо них за відповідною формою згідно з додатком 1 або 2 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади».
7. Провідному спеціалісту(юристу) Дерев’янко А.І. попередити осіб, стосовно яких здійснюється перевірка, що неподання ними заяви, зазначеної у пункті 6 цього розпорядження, або повідомлення у заяві про застосування до них заборони, визначеної частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», є підставою для звільнення із займаної посади.
8. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Селищний голова Ю.П.Латиш
|